کد مطلب: 205025
سرلشکر سلامي:
نگراني امنيتي در مرزها نداريم/ همه امکانات سپاه را براي مهار کرونا پاي کار آورده‌ايم
تاریخ انتشار : 1400/05/22 12:23:14
نمایش : 930
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اينکه مرزهاي کشور در امنيت کامل است و عارضه‌اي نداريم، گفت: چه نيروي انتظامي و چه ارتش و چه سپاه مقتدرانه بر مرزها مشرف هستند و کنترل لازم را دارند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سردار سرلشکر پاسدار حسين سلامي صبح امروز در حاشيه بازديد از مراکز واکسيناسيون حاشيه شهر مشهد اظهار داشت: اين ويروس فقط وقتي قابل کنترل است که همه دستگاه‌هايي که نقش دارند نقش خود را ايفا کنند اما اين کافي نيست؛ اگر مردم که هميشه در هر بحراني عمود اصلي هستند پاي کار نيايند و همکاري و مشارکت نکنند و جدي نگيرند هرقدر دستگاه‌ها در موضوع کرونا تلاش کنند به نتيجه نمي‌رسيم.

وي خاطرنشان کرد: مردم بايد وظايف خود را انجام دهند؛ تک تک آحاد ملت براي مهار اين بيماري سرکش قانونا و شرعا مسئول هستند و در فرمايشات حضرت آقا نيز شاهد بوديد و اين عزم و اراده بايد در تک تک ما باشد و مسئولانه و دلسوزانه و جدي و جهادي مشارکت کنيم و اين احساس را در خود زنده کنيم که سلامت ما و اطرافيان ما به اين بستگي دارد که تغيير رفتار دهيم زيرا درمان آخرين مرحله است و اگر فشار درمان روي کادر ما باشد فقط خسته مي‌شوند.
 
سرلشکر سلامي خاطرنشان کرد: امروز به مشهد عازم شديم تا از نزديک با شرايط حاشيه شهر مشهد در حوزه کرونا و بهداشت و درمان بازديد کنيم؛ آنچه که مشاهده کردم اين بود که عزم جدي در مسئولان ذي نقش استان همچون استاندار و علوم پزشکي و سپاه وجود دارد و يک اراده جدي بعد از فرمايشات مقام معظم رهبري شکل گرفته است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاکيد کرد: طرح شهيد سليماني نيز احياء شده و از يکي از مراکز واکسيناسيون در مساجد بازديد کرديم و اميدواريم اين ظرفيت‌ها متناسب با نياز و شرايط توسعه يابد.
 
سردار سلامي افزود: اميدواريم با اراده‌اي جمعي و همت بلند بر اين مسئله فائق آئيم؛ نيازهاي سخت‌افزاري مثل اکسيژن‌ساز را نيز تصميم داريم تامين کنيم و تا انتهاي کار هستيم و دامنه فعاليت را متناسب با نيازها رشد مي‌دهيم.
 
وي تاکيد کرد: مهم‌ترين اولويت سپاه سازماندهي تيم‌هاي بسيجي به کمک علوم پزشکي سراسر کشور براي تشديد طرح شهيد سليماني و اجراي فشرده و سراسري اين طرح در همه بخش‌هاست و از سوي ديگر گسترش مراکز واکسيناسيون ‌و اجراي کمک‌هاي مومنانه و مواسات را نيز در دستور کار داريم.
 
سردار سلامي اظهار داشت: قسمت اعظم بيمارستان‌ها در سطح مختلف کشور چه بيمارستان‌هاي مربوط به مرکزيت سپاه و بيمارستان‌هاي ثابت نيروي زميني کشور پاي کار آمده‌اند و در مشهد درمانگاه شهيد نجفي پاي کار آمده و تخت‌هاي آن نيز گسترش يافته و در بخش‌هاي مختلف کشور نيز اين اتفاق رخ داده است.
 
وي بيان کرد: بيمارستان‌هاي نيروي دريايي سپاه و نيروهاي ثابت و سيار نيروها در قم و اراک و ساري و ساير شهرها پاي کار آمده تا به بخش درمان کمک شود و باري از دوش جامعه پزشکي برداريم.
 
سردار سلامي در ادامه با اشاره به اينکه مرزهاي کشور در امنيت کامل است و عارضه‌اي نداريم گفت: چه نيروي انتظامي و چه ارتش و چه سپاه مقتدرانه بر مرزها مشرف هستند و کنترل لازم را دارند و هيچگونه نگراني از اين نظر وجود ندارد.
 
انتهاي پيام/
 
منبع: تسنيم
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg